• Tłoczony zawsze na świeżo
    Oleje Olini tłoczymy zawsze na świeżo, na zamówienie – nie stoją na półce czekając na zakup – dzięki temu zachowują maksimum zdrowych właściwości i smaku.
  • Bezpieczna dostawa
    Oleje wysyłamy w ciemnych butelkach, w styropianowych opakowaniach, w bezpiecznej temperaturze i chroniąc przed światłem.
  • Hand made with
    Jesteśmy małą rodzinną firmą, wszystko robimy sami, ręcznie, dbając o jakość każdej butelki oleju.
Pyszności za 1 grosz!. Zrób zakupy za podaną kwotę i odbierz jedną z naszych pyszności za 1 GROSZ. Szczegóły promocji - kliknij tutaj.

Koronawirus - Informacja o realizacji zamówień i obsłudze klienta

Drodzy Klienci Olini,

w związku z sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 pojawia się wiele pytań i wątpliwości, na które chcemy tutaj odpowiedzieć.

1. Czy olejarnia pracuje w tym wyjątkowym okresie normalnie?

Tak. Nasza olejarnia działa w pełnym zakresie, zamówienia realizujemy i będziemy realizować bez zmian. We współpracy z firmą DHL dbamy o to, żeby paczki dotarły do Was jak najszybciej.


2. Jak wyglądają dostawy kurierskie? Czy DHL pracuje normalnie?

Tak. Firmy kurierskie, w tym DHL, nie planują przerw w dostarczaniu paczek.

"Mamy opracowane precyzyjne plany awaryjne dotyczące wszystkich obszarów naszej działalności. Dzięki temu w znacznym stopniu uniezależniliśmy się operacyjnie od czynników zewnętrznych." - Justyna Dąbrowska z DHL Parcel.


3. Obawiam się o kontakt z kurierem. Czy jest możliwość wysyłki bez kontaktu?

Jeśli to możliwe zachęcamy do dokonywania płatności online za zamówienie i rezygnacji z opcji płatności za pobraniem, która wymusza bliższy kontakt z kurierem. Większość kurierów rezygnuje z pisemnego pokwitowania odebrania paczki, można więc odebrać ją w bezpieczny sposób. W celu ograniczania kontaktu zalecamy bezwzględne zachowanie bezpieczną odległości lub poproszenie kuriera o pozostawienie paczki pod drzwiami.


4. Czy nadal możliwa jest wysyłka za granice?

Za granicę bez zmian wysyłamy przesyłki kurierem DHL na terenie UE. Do krajów, do których paczki wysyłaliśmy za pośrednictwem Poczty Polskiej (jak Norwegia czy Szwajcaria) niestety na ten moment wysyłki są wstrzymane. Czekamy na zmiany wprowadzone przez Pocztę Polską w tym zakresie.


5. Czy można zamówić paczkę do paczkomatu? W bieżącej sytuacji epidemiologicznej byłoby to świetne rozwiązanie.

Na dzień dzisiejszy nie zakładamy wprowadzenia wysyłki do paczkomatów. Jest ryzyko, że paczkomaty będą przepełnione i czas dostawy się wydłuży, a nam zależy na szybkim doręczeniu zamówienia. Nie jesteśmy zamknięci na tę opcję, będziemy na bieżąco obserwować sytuację na rynku.

Zespół Rodzinnej Olejarni Olini

#zostańwdomu

W razie wszelkich wątpliwości lub pytań śmiało piszcie lub dzwońcie:

Telefon: 732 080 803

Adres e-mail: sklep@olini.pl

Co mówią o nas klienci?

Opineo.pl

Opinie o nas

Nick: Kasia, dodano: 6 sierpnia 2020 | 10:38
sklep internetowy: Olini.pl
Super!
Przeczytaj opinię
Nick: Kasia, dodano: 6 sierpnia 2020 | 10:28
sklep internetowy: Olini.pl
Wszystko bardzo dobrze zapakowane, produkty super. Dostawa bardzo sprawna i szybka
Przeczytaj opinię