🌿 Limitowana nowość już dostępna tutaj 🌿
📦 Darmowa dostawa z DPD Pickup 📦
0
Twój koszyk
Do darmowej dostawy pozostało: 0,01 zł freeshipping_textAfterPrice

Twój koszyk jest pusty

WYBIERZ SWÓJ PIERWSZY PRODUKT

Kod rabatowy podasz w kolejnym kroku
Wartość zamówienia 0,00 zł Kontynuuj zakupy

Koronawirus - Informacja o realizacji zamówień i obsłudze klienta

Drodzy Klienci Olini,

w związku z sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 pojawia się wiele pytań i wątpliwości, na które chcemy tutaj odpowiedzieć.

 

1. Czy olejarnia pracuje w tym wyjątkowym okresie normalnie?

Tak. Nasza olejarnia działa w pełnym zakresie, zamówienia realizujemy i będziemy realizować bez zmian. We współpracy z firmą DHL dbamy o to, żeby paczki dotarły do Was jak najszybciej.

 

2. Jak wyglądają dostawy kurierskie? Czy DHL pracuje normalnie?

Tak. Firmy kurierskie, w tym DHL, nie planują przerw w dostarczaniu paczek.

"Mamy opracowane precyzyjne plany awaryjne dotyczące wszystkich obszarów naszej działalności. Dzięki temu w znacznym stopniu uniezależniliśmy się operacyjnie od czynników zewnętrznych." - Justyna Dąbrowska z DHL Parcel.

 

3. Obawiam się o kontakt z kurierem. Czy jest możliwość wysyłki bez kontaktu?

Jeśli to możliwe zachęcamy do dokonywania płatności online za zamówienie i rezygnacji z opcji płatności za pobraniem, która wymusza bliższy kontakt z kurierem. Większość kurierów rezygnuje z pisemnego pokwitowania odebrania paczki, można więc odebrać ją w bezpieczny sposób. W celu ograniczania kontaktu zalecamy bezwzględne zachowanie bezpieczną odległości lub poproszenie kuriera o pozostawienie paczki pod drzwiami.

 

4. Czy nadal możliwa jest wysyłka za granice?

Za granicę bez zmian wysyłamy przesyłki kurierem DHL na terenie UE. Do krajów, do których paczki wysyłaliśmy za pośrednictwem Poczty Polskiej (jak Norwegia czy Szwajcaria) niestety na ten moment wysyłki są wstrzymane. Czekamy na zmiany wprowadzone przez Pocztę Polską w tym zakresie.

 

5. Czy można zamówić paczkę do paczkomatu? W bieżącej sytuacji epidemiologicznej byłoby to świetne rozwiązanie.

Na dzień dzisiejszy nie zakładamy wprowadzenia wysyłki do paczkomatów. Jest ryzyko, że paczkomaty będą przepełnione i czas dostawy się wydłuży, a nam zależy na szybkim doręczeniu zamówienia. Nie jesteśmy zamknięci na tę opcję, będziemy na bieżąco obserwować sytuację na rynku.

 

Zespół Rodzinnej Olejarni Olini

 

 

W razie wszelkich wątpliwości lub pytań śmiało piszcie lub dzwońcie:

Telefon: 693 222 687

Adres e-mail: sklep@olini.pl

 

 

693 222 687
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium