Świąteczne prezenty 🎄🎁 Wybierz spośród 10 zestawów
0
Twój koszyk
Do darmowej dostawy pozostało: 199,00 zł freeshipping_textAfterPrice

Twój koszyk jest pusty

WYBIERZ SWÓJ PIERWSZY PRODUKT

Kod rabatowy podasz w kolejnym kroku
Wartość zamówienia 0,00 zł Kontynuuj zakupy

Najczęściej zadawane pytania

Jak długo będę czekać na paczkę?

Naszą filozofią jest świeżość! Chcemy żeby każdy, kto wybrał naszą olejarnię, mógł doświadczyć wyjątkowego, pachnącego świeżością smaku. Dlatego olejów nie tłoczymy na zapas, tylko na bieżąco. Na przygotowanie pysznej paczki potrzebujemy więc od 1 do 3 dni. Obiecujemy, że warto poczekać!

Czy transport nie zaszkodzi produktom?

Wszystkie pyszności przed wysyłką starannie pakujemy i zabezpieczamy, żeby całe i zdrowe dotarły do Was. Oleje prosto z chłodni trafiają do termoizolacyjnych termosów, więc są przygotowane na odbycie bezpiecznie dużo dłuższej podróży, niż ta w jaką je wysyłamy. Termos chroni je przed stłuczeniem, dostępem światła i tlenu oraz pomaga zachować niską temperaturę.

Co jeśli w transporcie produkty zostaną uszkodzone?

Zdecydowana większość naszych paczek dochodzi cała i zdrowa, ale raz na jakiś czas zdarzy się taka pechowa, w której coś będzie nie tak. Skontaktuj się z nami, jeśli zauważysz problem ze swoją przesyłka - pomożemy!

Co zrobić jeśli w przesyłce brakuje produktu?

W naszej małej olejarni zwykle pracujemy jak dobrze "naolejowana" maszyna, ale i nam czasem zdarzy się coś przeoczyć. Jeśli zauważysz braki w swoim zamówieniu, skontaktuj się z nami - z pewnością je uzupełnimy.

Czy wysyłacie za granicę?

Nasze pyszności wysyłamy również za granicę. Cena takiej przesyłki zależy od rodzaju dostawy oraz wagi paczki - żeby ją sprawdzić najlepiej dodać produkty do koszyka i zmienić kraj dostawy. Cena za przesyłkę zaktualizuje się po prawej stronie. Wszystkie szczególy na temat wysyłki za granicę znajdziesz tutaj: https://olini.pl/strona/dostawa-za-granice

Czy można odebrać paczkę osobiście?

Odbiór osobisty jest bardzo miły - to zawsze możliwość pogadania, pokazania co u nas od kuchni, a nawet poczęstowania tym, co akurat nam się tłoczy. Jest jedno “ale” - brak nam na to czasu. Zamówień mamy dużo i bardzo się spieszymy, żebyście czekali na nie jak najkrócej.
Więc w tej chwili nasze pyszności wysyłamy tylko kurierem. Do wyboru jest DHL i DPD. Pamiętajcie też o darmowej dostawie przy zamówieniach powyżej 199 zł.

Jak sprawdzić, co z moją paczką?

W wiadomościach mailowych na bieżąco informujemy o postępach w przygotowaniu każdego zamówienia. Status zamówienia sprawdzisz też, logując się na swoje konto.
Do maila, który wysyłamy po nadaniu paczki, dołączamy też numer listu przewozowego oraz link, pod którym w każdej chwili możesz śledzić, co porabia Twoja paczka.

Jaki jest koszt dostawy?

Koszty opcje i wszystkie szczegóły dotyczące dostawy znajdziesz tutaj https://olini.pl/strona/dostawa

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Opcje płatności znajdziesz tutaj https://olini.pl/strona/platnosci

Gdzie dostanę Wasze produkty stacjonarnie?

Olejów Olini nie znajdziecie w supermarketach, sklepach ze zdrową żywnością ani w aptekach - tłoczymy je zawsze na świeżo, w małych partiach, dopiero na Wasze zamówienie.

Jak wybrać? Nie wiem od czego zacząć?

Spokojnie. Wiemy, że na początku wybór może być wyzwaniem. Chętnie pomożemy. Złapiesz nas pod numerem telefonu 693 222 687 w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00, mailowo: sklep@olini.pl lub na czacie na naszej stronie. Czekamy!
693 222 687
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium