• Tłoczony zawsze na świeżo
    Oleje Olini tłoczymy zawsze na świeżo, na zamówienie – nie stoją na półce czekając na zakup – dzięki temu zachowują maksimum zdrowych właściwości i smaku.
  • Bezpieczna dostawa
    Oleje wysyłamy w ciemnych butelkach, w styropianowych opakowaniach, w bezpiecznej temperaturze i chroniąc przed światłem.
  • Hand made with
    Jesteśmy małą rodzinną firmą, wszystko robimy sami, ręcznie, dbając o jakość każdej butelki oleju.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Olini.pl z dnia 31.08.2014

§1 Informacje ogólne

Operatorem i właścicielem sklepu Olini.pl jest Miramar Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Nowa Wieś 155 w Dziećmorowicach. Działalność gospodarcza zarejestrowana pod numerami: Regon: 890213034 oraz NIP: 8860027066.

Olini.pl

Miramar Sp. z o.o.

Nowa Wieś 155

58-308 Dziećmorowice

email: sklep@olini.pl

§2 Dane osobowe i prawa autorskie

1.Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem strony internetowej, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej “Klientem”, a sklepem internetowym Olini.pl zwanym dalej “sklepem”.

2.Wszystkie znaki graficzne, zdjęcia oraz opisy produktów są chronione prawami autorskimi. Sklep nie wyraża zgody na ich kopiowanie bez jego zgody.

3.Dane osobowe są chronione i przetwarzane w celu i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883)

§3 Zasady kupowania

1. Zamówienia można składać poprzez formularz zawarty na stronie www.Olini.pl

2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.

3. Do realizacji zamówienia klient musi uzupełnić informacje kontaktowe oraz podać adres dostawy.

4. W przypadku gdy powyższe informacje nie zostaną uzupełnione, a kontakt z klientem nie będzie możliwy, sklep może odstąpić od realizacji zamówienia i umowy sprzedaży.

5. W przypadku niedostępności lub uszkodzenia towarów przed wysyłką do klienta, sklep wspólnie z klientem podejmie decyzje o dalszej realizacji zamówienia.

6. O statusie zamówienia klient będzie informowany drogą mailową.

7. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub na życzenie klienta po zaznaczenie takiej opcji w formularzu zamówienia faktura VAT.

§4 Ceny produktów i płatności

1. Ceny prezentowane w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

2. Stawka podatku VAT wynosi 23%

3. Składając zamówienie klient może wybrać następujące sposoby płatności:

3.1 Płatność przy odbiorze - za pobraniem u dostawcy

3.2 Płatność przelewem online - wpłata za pośrednictwem kanału płatności online, na konto Partnera sklepu - serwisu Transferuj.pl

3.3 Płatność z wykorzystaniem serwisu PayPal

3.4 Płatność przelewem tradycyjnym - wpłata bezpośrednio na konto firmy Miramar Sp. Z o.o. o numerze: 65 1160 2202 0000 0000 2818 6573 w Banku Millenium

4. Jeżeli zamówienie przekroczyło kwotę 199 zł, sklep pokryje koszty dostawy zamówienia zgodnie ze sposobem dostawy wybranym przez klienta, dostępnym w formularzu zamówienia.

§5 Dostawa

1. Zamówienia realizowane są tego samego dnia w dni robocze od momentu ich złożenia.

2. Termin realizacji zamówienia to czas realizacji + czas dostawy.

3. Klient do dyspozycji ma następujące formy dostawy zamówienia:

3.1 Przesyłka kurierska realizowana za pośrednictwem firmy DHL po wcześniejszej przedpłacie

3.2 Przesyłka kurierska pobraniowa realizowana za pośrednictwem firmy DHL

4. Klient zostanie poinformowany o cenie wybranego sposobu dostawy przed złożeniem zamówienia.

5. Dla przesyłek kurierskich czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych.

6. W celu realizacji zamówienia poza granice Polski kupujący zobowiązuje się każdorazowo indywidualnie ustalić koszt dostawy ze sprzedającym.

§6 Reklamacje i zwroty

1. Klient ma prawo zwrócić towar bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni od daty zakupu

2. Zwracany towar należy odesłać na adres sklepu wraz z dokumentem potwierdzającym sprzedaż, otrzymanym przy zakupie.

3. W przypadku gdy na dokumencie potwierdzającym sprzedaż jest więcej towarów niż towar zwracany, sklep odeśle klientowi nowy paragon uwzględniający zwrot.

4. W przypadku odkrycia wady w nabytym towarze należy jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu w celu zgłoszenia reklamacji

§7 Zmiany regulaminu

1. Sklep może dokonywać zmian w regulaminie.
2. Aktualny regulamin dostępny jest bez ograniczeń pod adresem internetowym www.olini.pl/strona/regulamin
3. Regulamin dostępny jest na stronach formularza zamówienia poprzez link umożliwiający zapoznanie się z jego treścią przed złożeniem zamówienia.

§8 Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Co mówią o nas klienci?

Opineo.pl

Opinie o nas

Nick: Agga_agg, dodano: 13 grudnia 2017 | 17:33
sklep internetowy: Olini.pl
Serdecznie polecam!!
Przeczytaj opinię
Nick: Ibis89, dodano: 13 grudnia 2017 | 14:49
sklep internetowy: Olini.pl
Obsługa rewelacja! Teraz próbujemy.
Przeczytaj opinię